התשובה
א) עדיף שלא, אעפ"י שזהו שירות ולא שימוש באשה שנאסר (כאמור באבן העזר סי' כא סעיף ה), כיון שאין זה ממידת הצניעות.
ב) כוונתך כנראה לדרך ההגייה התימנית של הד' הדומה יותר לז' ואז אפשר להאריך בה. אבל לא ברור שאכן זוהי ההגיה העברית המקורית. וא"כ יש בשינוי בעיה מצד "אל תטוש תורת אמך", כיון שזו דרך הקריאה של משפחתך. וע"כ עדיף שתקרא בדרך יוצאי אשכנז את הכוונה אפשר לכוין תוך כדי אמירת הד' למרות שאי אפשר להאריך בה ולהמשיך בכוונה גם אחרי האמירה. כוונה זו מצטרפת.
ג) אינך צריך להירשם למועד ב', אם המשגיחים נתנו את הזמן כנראה שבסמכותם לעשות זאת.