התשובה
בס"ד
שלום וברכה
לעניין ייחוד הוא מתכוון לרמב"ם אסורי ביאה פכ"ב ה"ב, שם נאמר שייחוד דברי קבלה. ולעניין פריעת ראש הוא מתכוון לרמב"ם אסו"ב פכ"א הי"ז שם משמע שזו גזרה מדברי חכמים כדין האשה ובנה בהמשך דברי הרמב"ם. אלא שדברי הרמב"ם בפרועי ראש זה לאשה שיש כיסוי ראש ואין לה רדיד (אישות פכ"ד הי"ב) לכן זה רק דרבנן אבל כשאין כסוי ראש כלל הוי דאורייתא.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ