התשובה
יש בפוסקים מחלוקת אם בכלל צריך למעשה וי"ו קטיעה, כמו"כ גם הסוברים שצריך וי"ו קטיעה חלוקים מה כוונת המונח האם הגל של הוי"ו קצרה או שהיא קטועה או שכותבים את האות כאות קטנה ולכן בדיעבד ודאי שהקטיעה אינה מעכבת.
יש בפוסקים מחלוקת אם בכלל צריך למעשה וי"ו קטיעה, כמו"כ גם הסוברים שצריך וי"ו קטיעה חלוקים מה כוונת המונח האם הגל של הוי"ו קצרה או שהיא קטועה או שכותבים את האות כאות קטנה ולכן בדיעבד ודאי שהקטיעה אינה מעכבת.