התשובה
בס"ד
שלום וברכה
עיין שו"ע רנז סעי' ז באור הלכה ד"ה כל צרכו. שהביא דעות שבהתבשל כבן דרוסאי (שליש בשלו) אפשר להשאיר בהטמנה מע"ש, אולם המ"ב שם דחה וכתב שאם רק מבושל כל צורכו יש דעה מקילה להשהות או להטמין מע"ש. ועל כן יש לאסור הטמנה זו שבה הבשר עדיין לא בושל כל צורכו ויש כאן הטמנה כיוון שהוא מצטמק ויפה לו. ועיין בדברי כף החיים אות לט שהסתפק בדעת הרמ"א. אבל כיוון שהמ"ב החמיר הדבר אסור.
לספרדים בודאי שיש בזה הטמנה והדבר אסור כמבואר בשו"ע סעי' ז.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ