התשובה
א) ב) ראוי שלא לגרום כלל להלבנת פנים.רק אם הטעות משנה את המובן צריך לחזור ולקרוא נכון, ואז צריך לחשוב איך לעשות זאת בדרך שאינה מביישת. מן הראוי שהעומד ליד הבעל קורא ידע את ההלכה היטב, יעצור את הקורא ויאמר, לא בגערה, לקורא חזור ממילה זו או מראש הפסוק הזה, ועדיף שזה יהא הרב של בית הכנסת. כשאין שינוי במובן אין לתקן זה רק מבלבל את הקורא
ג) יש הבדל על איזה טעות צריך לחזור, עי' ברמ"א ובמשנ"ב קמב, ב.
ד) אין הבדל כיון שצריכים כולם לצאת ידי חובה בקריאה זו.
ה) זה שייך לסדרי הקהילה, וצריך לעשות בדרך שהרוב רוצה ובלבד שגם אלה שאינם בקיאים יקבלו על עצמם שיתקנו את טעויותיהם.