התשובה
א. ישנה אפשרות אחת להפסיק את חזרת הש"ץ לזמן קצר מאד ובו
יצא הכהן ליטול ידיו, וכשישוב ימשיכו את חזרת הש"ץ.
ב. כיון שהתחילו בעשרה יכולים להשלים חזרת הש"ץ אף אם נחסר
מעשרה (עי' סי' נה ס"ג) – פרט לברכת כהנים שאינה נאמרת
אלא בעשרה (עי' סי' קכח ס"א).אולם אע"פ שהיוצא עובר עברה
כשיוצא לצורך מצות ברכת כהנים מסתבר שאינו עובר עברה כי יוצא
לצורך מצוה.
ג. ניתן לסמוך על שיטת הרמב"ם ונט"י של שחרית רק עם הכהן לא
הסיח דעתו משמירת ידיו מכל טינוף.
נראה לי שסדר העדיפות הוא לפי הסדר לעיל א, ואם לא ניתן
(כגון שהם ממהרים) יעשו לפי ב, ואם גם זה לא ניתן יעשו את ג)
במידה והכהן שמר את ידיו.