התשובה
1. האיסלאם הוא עבודה זרה רוחנית ואינו מכיר בתורה ובנבואת משה רבינו, אבל בהגדרות ההלכתיות הוא עדיין אינו ע"ז. בנוסף גני הבהאים אינם לע"ז אלא למין הערצת היופי אבל אין סוגדים להם ועובדים אותם או על ידם.
2. בסימן עה לכאורה כל השימוש במילה ערוה הוא ביחס לאמור בסעיף א באותו סימן ש'טפח במקום דרכה לכסותו' הוא ערוה ולאו דוקא מקום הערוה.
3. ודאי שלא. ההיתר כאשר אינו מסתכל הוא במקום שאותו המקום המגולה רגיל בגילוי כגון שיער באשה נשואה במקומות שרגילים בכך, אבל טפח במקו"א אסור להתפלל כנגדו אע"פ שאינו מביט בו.
4. לכאורה מותר אולם הדבר לכאורה תלוי אף בידיעה ואם הוא יודע שערוה כנגדו והוא יכול להביט בה ומסב עיניו עדיף שלא יאמר דברים שבקדושה שלא יכשל, אולם כל עוד אינו מביט בה מותר לומר דברים שבקדושה.