התשובה
א. בשו"ע (או"ח סי' רפה ס"ה) פסק שמותר לקרוא שמו"ת בזמן קריאת התורה. והאחרונים חלקו בפירוש דבריו, י"א שדוקא בין עולה לעולה מותר לקרוא, ובזמן הקריאה צריך לעקוב בשתיקה אחר הקורא. ודעת אחרונים אחרת שמצוה לקרוא בשקט עם הקורא. והמשנ"ב מצדד כדעה זו.
ב. במשנ"ב (רפה, ב ) כתב שי"א שיקרא כל פסוק פעמיים ואח"כ תרגום וי"א שיקרא כל פרשיה פתוחה או סתומה ואח"כ תרגום. ופוסק המשנ"ב שיכול לעשות כאחת הדעות.