התשובה
אנו עם סגולה ולא עם סגולות. הלכה אינה סגולה. מה שנתקבל
להלכה מחייב. הרמב"ם והשו"ע לא מביאים את עניין המעבר בין שני עצמים.
מסתבר שאיסור המעבר בין שתי נשים התקבל כמנהג בגלל ערך
הצניעות שבו.
שלום הרב
מהם הסגולות אשר ראוי לנו לאמץ מדברי הראשונים והגמא ואלו
אין בהם הם בגדר מידת חסידות?
אני תמיד חשבתי שהאיסור לעבור בין שני נשים הוא מוחלט ולא משהו
ממידת חסידות?
אנו עם סגולה ולא עם סגולות. הלכה אינה סגולה. מה שנתקבל
להלכה מחייב. הרמב"ם והשו"ע לא מביאים את עניין המעבר בין שני עצמים.
מסתבר שאיסור המעבר בין שתי נשים התקבל כמנהג בגלל ערך
הצניעות שבו.