התשובה
א. בשו"ע לא הובאה הלכה זו שלא להכניס כתב אשורי למקומות המטונפים ומכאן שזו מידת חסידות. מי שביכולתו לנהוג כך משובח ומי שלא - אינו מגונה.
האם דעתך אסור להכניס לשרותים סבון מגבת וכל תכשיר או כלי שעליו כתובות אותיות עבריות? האם כוונת התורה שנשתמש בלועזית? (יש אוסרים ללמוד כתב לועזי)
כמו"כ לא כל כתב נחשב לאשורי ולכאורה רק כתב מלא של ספר תורה שבכל קוץ תלויים סודותיה של תורה הוא הכתב האסור בביזוי וכניסה למקומות המטונפים.
אך עובדה שברבנויות נהגו להדפיס כתובה (שהיא דברי חול) בכתב אשורי וע"כ שמום שאין חש בזיון בכתובה.
ב. סביר להניח שכן וכמובן אם תוסיף את הגדרים בסעיף א.
ג. בכתיבת ד"ת אין ביזוי ומדוע לא לכותבם בכתב אשורי?!
ד. זה לא קשור לאות אשורית ואף אם כתוב באות אחרת (כגון גופן אריאל) אסור יותר מג' מילים כאשר הכתב לא ייגנז אח"כ.