התשובה
1) צדקת, על ק"ש וברכותיה ותפילת עמידה חוזר, ועל שאר ברכות
אינו חוזר משנה ברורה סי' עד ס"ק ה.
2) הכוונה כנראה לנאמר בסוגיה בתחילת ביצה ואכן הכנה זו אינה
מוקצה מדרבנן אלא איסור דאורייתא
3) בשעון שבת לא נעשתה מלאכה ע"י ישראל והמים היו ראויים
בכניסת השבת לשתיה. לעומת זאת נכרי שבישל חוששים שהתבשיל לא
היה ראוי בין השמשות, ועוד גזרו משום חשש שמא הנכרי יכין בשבילו.
4) האיסור הוא חשש ההרהור שלך ומצד שני עומדת גמ"ח עם האשה
ותנסה להימנע מהרהור ולצלם.
5) מותר, אולם עדיף שאשה תצלם.
6) מותר.