התשובה
באופן כללי מן הראוי שאשה תנהג כבעלה במנהגיו ההלכתיים כדי שהבית יתנהל לפי סדר אחד ולא יתפלג בכל מאכל עפ"י מנהגי הבעל ומנהגי האשה (וכך יותר מתאים בגידול הילדים).
ואם האשה נוהגת במפורש מנהגים שסותרים למנהגי בעלה ראוי שתתיר אותם.
לגבי שני העניינים ששאלת איני יודע אם צריך להתירם. מנהגך של המתנת 3 שעות אינו מושרש בדעות הפוסקים אלא הוא מנהג ארץ אחת ואין לו שורש מקובל. ולכן אם מוצא משפחתך אינו מאותה ארץ מן הראוי לנהוג 6 שעות. ואתה אינך צריך להישאל עליו, וכמובן שלא ראוי שאשתך תפסיק לנהוג כך.
לגבי חלב נוכרי הוא אסור לכל ישראל מגזירת חכמים. ומן הסתם אתה שואל על אבקת חלב נוכרי, מעיקר הדין אבקת חלב נוכרי מותרת בימינו, והחזו"א, הגרצ"פ פרנק, האג"מ, והצי"א כולם התירוה (עי' בס' חבל נחלתו ח"ח סי' כז).אם כי יש מהדרין הנמנעים מכך. ולכן אם אשתך נהגה איסור מחוסר ידיעה שאבקת חלב נכרי מותרת מעיקר הדין, אינה צריכה להישאל על כך, אם ידעה שזו חומרא ובכ"ז נהגה צריכה להישאל כדי להתחיל ולאוכלו.