התשובה
בשו"ת שבט הלוי (חלק ב סימן כז) אוסר כיון שא"א למולחו כראוי
והדם נכנס לבשר ע"י הטחינה ואוסר לאוכלו אפילו ע"י צליה. בשו"ת
יביע אומר (ח"ה יו"ד סימן ה) אוסר במליחה ומתיר בצליה. וכן
בשו"ת יחווה דעת (חלק ה סימן נב).
אם נטחן בשר בלי שנמלח האם ניתן למולחו אחרי הטחינה?
בשו"ת שבט הלוי (חלק ב סימן כז) אוסר כיון שא"א למולחו כראוי
והדם נכנס לבשר ע"י הטחינה ואוסר לאוכלו אפילו ע"י צליה. בשו"ת
יביע אומר (ח"ה יו"ד סימן ה) אוסר במליחה ומתיר בצליה. וכן
בשו"ת יחווה דעת (חלק ה סימן נב).