התשובה
1. ראשית נאמר שאשה אינה בת מלחמה. אבל הסיבה העיקרית היא המסגרת הצבאית שיוצרת מצבי חוסר צניעות וכפיפות לגברים. גם במקום עבודה הדבר קיים, אבל במקום העבודה ניתן להציב גדרים או להתפטר מה שבצבא לא שייך.
2. במלחמת מצוה לא נאמר שנשים יוצאות להילחם אלא הן מסייעות במה שניתן ואפילו כלה מפסיקה את שבעת ימי המשתה ומחוייבת בכך. מלחמות ישראל כולן (בתקופה האחרונה) ממלחמת העצמאות היו מלחמות מצוה, ובודאי שעזרה לוגיסטית שייכת ורצויה, אבל תחת ארגון צבאי גברי זה אסור.
3. איני יודע את מי אתה מכנה גדולי התורה, יש גדולי תורה שמעריכים זאת ומעודדים זאת כאשר נשמרת מסגרת הצניעות הראויה ויש אפשרות לעזוב כשתנאים אינם מתאימים. יש אומנם מתנגדים אך לא לערך ההתנדבות שהרי אותה עבודה אם נעשית בשכר היא כשרה גם לדעתם, אלא בגלל התנגדות למושג "שירות לאומי" שהתקבל בעברה הרחוק כחוק מחייב, ואכן לחוק מחייב כולם מתנגדים בגלל חשש לכפיפות הבנות לאחרים.אך החוק לא מופעל זה יובל שנים ואין חשש כרגע להפעלתו מחדש.