התשובה
1. בעקרון חובת הכיסוי חלה מרגע שהיא נשואה כלומר עם כניסתה לחופה! היחוד הוא רק חומרה לדעת הרמב"ם ולכן הוא לא מעלה ולא מוריד לעניננו.
אולם יש סוברים שאין כונה לקנות לגמרי עד סוף הערב ועל זה סומכים כולם.
2. אין הבדל עקרוני בין אשכנזים לספרדים אלא שיש מן הספרדים הסוברים כהרמב"ם שיחוד קונה ולכן אינם עושים חדר יחוד וע"כ לדעתם רק לאחר שהתיחדו, כלומר רק עם הגיעם לביתם, היא חייבת בכיסוי כדין נשואה. ולדעתם עד היחוד היא בגדר ארוסה ואינה צריכה כיסוי.
אולם רבים סוברים שפריסת הטלית היא החופה וע"כ צ"ל כנ"ל.
3. אם ההינומא מכסה את רוב השערות היא יכולה לשמש ככיסוי ראש.