התשובה
בעקרון הדבר אסור כיון שידונו אותו שלא לפי ד"ת ולא ע"י דייני ישראל. וכי דוחים נפש מפני נפש, ושהאלה היא על עצם החתימה על הסכם ההסגרה וכי נסגיר להם מישהו שידונו אותו שלא כדין בגלל שאנו רוצים לקבל פושע ולדונו?!
אולם לאחר שכבר נחתם הסכם הסגרה וכבר קיבלנו פושעים מחו"ל נוצרה בעיה חמורה אם לא נקיים את ההסכם בצורה חד צדדית עלול להיות חילול ה' מאידך אנו מסגירים יהודי לחו"ל שלא כדין. יש להושיב חבורת ת"ח גדולים שידונו בשאלה חמורה זו בעיה
ב. זה ודאי עדיף. אע"פ שגם בארץ ידונו אותו שלא כדין תורה.