התשובה
בס"ד
שלום וברכה
המשנה (מעשר שני פ"ח מ"ח) מביאה את הדין של עונת המעשר ובר"ש הסביר שהכוונה למירוח שהוא לאחר תלישת הפירות. אמנם עיי"ש במשנה ראשונה הסובר שיש חובת ביעור במחובר, אבל זה תימה.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
בס"ד
שלום וברכה
המשנה (מעשר שני פ"ח מ"ח) מביאה את הדין של עונת המעשר ובר"ש הסביר שהכוונה למירוח שהוא לאחר תלישת הפירות. אמנם עיי"ש במשנה ראשונה הסובר שיש חובת ביעור במחובר, אבל זה תימה.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ