התשובה
לא הבנתי את השאלה. כתב הרמב"ם הלכות שמיטה ויובל (פי"ב הט"ז): "וכן לעתיד לבוא בביאה שלישית בעת שיכנסו לארץ יתחילו למנות שמיטין ויובלות ויקדשו בתי ערי חומה ויתחייב כל מקום שיכבשוהו במעשרות שנאמר והביאך י"י אלהיך אל הארץ אשר ירשו אבותיך וירשתה, מקיש ירושתך לירושת אבותיך, מה ירושת אבותיך אתה נוהג [בה] בחידוש כל הדברים האלו אף ירושתך אתה נוהג בה בחידוש כל הדברים האלו".
וכיון שעתה איננו מונים יובל מן הסתם כאשר שמיטה תהא מן התורה (כל יושביה עליה וכל אחד מכיר את חלקו בא"י), סנהדרין יחליטו איך להתייחס למניין הקודם הנוהג עתה.