התשובה
במשנה ברורה מסיים שטוב להחמיר כדעה ראשונה. כיון שעלות השחר מוקדם יותר משעה לפני הזריחה, וצאת הכוכבים מאוחר רק כ-25 דקות לאחר השקיעה, זמני השעות הזמניות של סוף אכילה ושריפה מוקדמים יותר לפי המג"א. ולכן לא פרסמו את זמני הגר"א.
בלוח היכל שלמה סוף זמן אכילת חמץ מצוין רק לפי שיטת המג"א.
המשנה ברורה בסימן תמ"ג סק"ח כותב שסוף זמן אכילת חמץ תלוי בשיטות המג"א והגר"א, רוב האנשים בציבורנו סומכים על הגר"א. הדבר חיוני במיוחד השנה שערב פסח חל בשבת.
האם יש סיבה מיוחדת לכך שזמן הגר"א לא מוזכר? והאם אפשר לסמוך על שיטת הגר"א למעשה?
במשנה ברורה מסיים שטוב להחמיר כדעה ראשונה. כיון שעלות השחר מוקדם יותר משעה לפני הזריחה, וצאת הכוכבים מאוחר רק כ-25 דקות לאחר השקיעה, זמני השעות הזמניות של סוף אכילה ושריפה מוקדמים יותר לפי המג"א. ולכן לא פרסמו את זמני הגר"א.