התשובה
איני יודע באיזה עלון מדובר ומי הרב שפסק. הדבר תלוי באחוז החמץ המעורב בשמנת. ייתכנו מצבים שתערובת תהיה אסורה גם אחרי פסח
בירה היא ממש חמץ ועוברים עליה בבל יראה ולכן אם יש לאדם בירה שהיתה ביד ישראל בפסח צריך לשופכה.
ראיתי בעלון תשובה ששמנת שמעורב בה חמץ ולא נמכרה לגוי בפסח מותרת באכילה אחרי פסח. האם כן הדין גם בבירה שעשויה משעורה.
איני יודע באיזה עלון מדובר ומי הרב שפסק. הדבר תלוי באחוז החמץ המעורב בשמנת. ייתכנו מצבים שתערובת תהיה אסורה גם אחרי פסח
בירה היא ממש חמץ ועוברים עליה בבל יראה ולכן אם יש לאדם בירה שהיתה ביד ישראל בפסח צריך לשופכה.