לפי הדיווח באתר 'כיפה', מטרת הפעילות הסמויה, שהתקיימה באמצעות חברת MARKETEST, הייתה לבחון את השירות הניתן מרשם הנישואין ולדמות תהליך של קבלת שירות ככל תושב אחר. בסיום התהליך דיווחו הזוגות על חווית השירות, תוך התמקדות בפרמטרים: חזות ,אופן קבלת פנים ופרידה, אדיבות וסובלנות, יחס אישי, מקצועיות ושביעות רצון כללית. הזוגות לא קיבלו הנחיה מפורטת והתבקשו לחוות את דעתם על פי נותנים בסיסיים בלבד שניתנו להם ועל פי היחס שקיבלו.
בעקבות הפרויקט קיבל המשרד לשירותי דת מדד מהימן על איכות שירות המועצות הדתיות ונקודות ספציפיות לשיפורו. לפרויקט נבחרו באופן אקראי שמונה מועצות מרחבי הארץ. הזוגות הגיעו אל משרדי המועצות בשעות הפעילות שלהם ובדקו את רמת השירות.
תוצאות הביקורות היו חיוביות והפתיעו את המשרד. כאמור בלטו לטובה המועצות הדתיות של תל אביב וראשון לציון. אביגדור אוחנה, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, צוטט ב'כיפה': "התוצאות בהחלט הפתיעו אותי לטובה, אולם אנו יודעים שתוצאות הגיעו כתוצאה מתהליכים ממושכים של רה-ארגון, הטמעת השירות לאזרח כערך עליון והתמקצעות של אנשי הניהול במועצות הדתיות. אמנם, טרם הגענו לרמה האופטימאלית ביותר ובהחלט יש עוד מקום לשיפור אך, התוצאות מצביעות על כך שאנו בדרך הנכונה".
עוד בקטגוריה נישואים
מהות ה'שבע ברכות' ומשמעותן להשתתפות אישה בברכות
מדוע צריך לברך במניין, מה הדין אם התחילו לברך ברכת חתנים בעשרה ויצאו חלקם, האם יוצאים ידי חובה באמצעות רמקול. האם מותר...
ברכת 'שהחיינו' בשעת הנישואין?
האם צריך החתן לברך 'שהחיינו' בשעת הנישואין?
משפחה על סדר היום
בשנים האחרונות אנו עדים לשבירת ערכי המשפחה המסורתיים בכל העולם המערבי. אובדן ערכים זה מחלחל ומשפיע גם בתוככי מדינת...