התשובה
שלום וברכת ד´
אינני יודע מי אמר שסיבת איסור קעקוע היא בגלל הדמות לגויים, נאמרו מספר טעמים במפרשים מדוע הגזרה נגזרה, אבל התורה צוותה שאין לעשות כן, וכל הטעמים אינם מועילים לשנות. (נימוק אחר שנאמר על איסור קעקוע הוא, שאין היהדות מקבלת דבר שהוא בלתי הפיך, תמיד יש מקום לשינוי ביהדות ועל כן התורה אסרה קעקוע אפילו שהוא קטן ומוסתר).
שאלת הכוונה שלך אין לה משמעות בנידון קעקוע, כיון שאת יודעת שיש איסור תורה לעשות קעקוע, כל עשייה היא עבירה על דין תורה.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום אשקלון