התשובה
שלום
פסק הרמ"א בשולחן ערוך אורח חיים סימן קלא:
ולא מקרי חתן אלא ביום (כו) שנכנס [יד] לחופה.
והוסיף ביאור המשנה ברורה סימן קלא ס"ק כו
(כו) שנכנס לחופה - ובזמנינו [כד] נוהגין שאין נופלין כל ז' ימי המשתה ואפילו אם יום ז' הוא יום א' של החופה אם מתפללין קודם שהיה החופה כגון אם היה החופה מעט קודם לערב ביום א' אין אומרים תחנון עד יום א' הבא מעט קודם לערב ודוקא אם היה החתן בחור או הכלה בתולה אבל אלמן שנשא אלמנה אין זה נוהג רק ג' ימים וכן הדין בוהוא רחום :