התשובה
שלום
נפסק בשולחן ערוך אורח חיים סימן קעח סעיף ז
אדם שישן בתוך סעודתו שינת עראי, לא הוי הפסק.
וביאר משנה ברורה סימן קעח ס"ק מח
(מח) שינת עראי - ואפילו אם שהה משך זמן לערך שעה כיון שנאנס בשינה לא מקרי הפסק וא"צ לברך המוציא [אבל נט"י בעי ובלי ברכה פמ"ג] ואם ישן על מטתו שינת קבע הוי הפסק דזהו סילוק והיסח הדעת לד"ה:
לאור זאת נראה שלא היתה כאן שינת קבע ולכן אין צורך לברך שוב במוציא אך יש לטול ידים בלא ברכה
בברכת התורה והארץ
אברהם סוחובולסקי