התשובה
יש בכך אוהל עראי בשבת שחז"ל גזרו עליו משום בנין קבע. ויש
האומרים שהאיסור מהתורה (הנודע ביהודה) ובמקום שאין ערוב יש
איסור טלטול ולכן גם במקום שיש ערוב נהגו לא לטלטל מטריה
שלום הרב
הטרידוני בעבודה לגבי פחיחת מטריה בשבת. האם יש לרב הסבר
שיכול ליישב את הדעת לגבי הלכה זו? יצוין כי, אני מתמודד
מול אוכלוסיה לא דתית.
יש בכך אוהל עראי בשבת שחז"ל גזרו עליו משום בנין קבע. ויש
האומרים שהאיסור מהתורה (הנודע ביהודה) ובמקום שאין ערוב יש
איסור טלטול ולכן גם במקום שיש ערוב נהגו לא לטלטל מטריה