התשובה
1. ראשית יש לזכור שמחלוקת היא איסור תורה, ואילו יציאה ב"יזכור"
היא מנהג וע"כ עדיף שלא לגרום למחלוקת. החלטת רב בית הכנסת
צריכה לחייב את כל הציבור. מחלוקת עם הרב חמורה יותר משמירת
מנהג ובפרט מנהג שהסברו לא ידוע.
2. אכן בשבת צריך לחלק לשבעה קרואים אולם למעשה אנו
נוהגים בכל שמחת תורה גם כשחל בחול להעלות 7 קרואים. 5 מזאת
הברכה עד מעונה אחד חתן תורה ואחד חתן בראשית ונוסף עליהם
מפטיר.וא"כ למעשה אין צורך בשבת להוסיף עליות נוספות.
3. אם אדם מפריש לעצמו יפריש על מה שנתלש אם להציל את
הרבים מאיסור (שיקטפו ויאכלו ללא הפרשה) עדיף שיפריש אף על מה
שייתלש. ועי' בבטאון "אמונת עתיך" (בהוצ' מכון התורה והארץ בכפר
דרום) גליון 37 במאמרו של הרב אהוד אחיטוב בפרק ד.