התשובה
א. מזונות ופת צריכים ברכה אחרונה במקום אכילתם וע"כ צריך
לחזור ולברך עליהם במקומם, פירות ואוכל שברכתו שהכל בדיעבד
אינם צריכים ברכה אחרונה במקומם.
ב. אותו מקום לכתחילה הוא באותו חדר ובדיעבד באותו בית (עי'
ביאור הלכה ד"ה מבית אחד בסי' קעח).
ג. אם נשאר מהאוכלים באותה סעודה זה משנה רק בתנאי שחוזר
למקומו ולגבי השאלה האם צריך לחזור ולברך על מה שאכל ועל מה
שיאכל. אולם אינו חוזר לאכול באותו מקום אפילו נשאר מישהו צריך
היוצא לחזור למקומו ולברך. ואף אם חוזר ונשאר אחד היינו דוקא
לשו"ע אבל לרמ"א אפילו לא נשאר אחד אם אכל מדברים הצריכים
ברכה במקומם אי"צ לחזור ולברך וכך נהגו האשכנזים.
2. אם כתובים עליהם פסוקים צריך להורידם ולהכניסם בתוך שני
כיסויים כשאחד מהם אטום.
3. איני יודע למה כוונתך "סדר התשובה" באופן כללי ראוי לתקן כל
אשר קלקל, ובחטאים שהזכרת עיקר התיקון הוא לעתיד.