התשובה
1) צריל לחזור על תפילתו.
2) צריך לברך מפני שהפסיק במצוה והשיח דעתו מהן.
3) נראה שכן כיון שאסורה עליו מהתורה.
4) עי' רמב"ם (הל' אסורי ביאה פרק כא הלכה ב) שמשמע שהוא
איסור דרבנן.
5) אדם שלבו ראה את הערוה היינו שלא חצץ דבר בין לבו לערותו
או שערותו לא היתה מכוסה צריך לחזור על הברכה. עי' שו"ע או"ח
סי' עד.
6) בדר"כ במרחק ששאלת עליו אדם לא מבחין בצואה, ובודאי שהריח
לא מגיע אליו ולכן אינו צריך לחזור על תפילתו
7) מותר לענות על קדיש וקדושה אף בק"ש רגילה וכ"ש בק"ש על
המיטה. ולגבי ברוך שמו כיון שק"ש על המיטה היא בגדר תחנונים
מותר לענות.
8) אבל מותר ל"עשות על האש" ורק במסיבת רעים זה אסור.