התשובה
השאלה אינה על השו"ע שהוא סך הפסקים העולים מתוך הב"י הכתוב
כביאור לטור וא"כ השאלה היא על הטור. ונראה שכיון שדיבור לה"ר
לא התאים לטור לשום חלק מחלקי הטור הוא הניחם לאחרים שיעשו
זאת ואכן כבר המג"א בסי' קנו הביא הלכות אלו.
כל ראשון אשר כתב ספר כולל בנה לעצמו את תוכנו וסדריו בידיעה
שאינו מקיף את כלל ההלכות, דוגמא לכך מרבינו ירוחם ומהעיטור,
הרוקח, הסמ"ג והסמ"ק ועוד, אשר הקיפו הלכות מסויימות השייכות
לנושא והניחו הלכות אחרות לאחרים. זכה הח"ח שהניחו לו בקעה
להתגדר בה