התשובה
ישנם כמה סוגים של רוה"ק. רוה"ק של תורה שבע"פ המבואר במס'
ב"ב (דף יב וברמב"ן שם) אין הכוונה לכך שההתוכן והניסוח הוא
באמירה אלוקית, אלא הכוונה סייעתא דשמיא מיוחדת לבאר ולברר
תכנים מסויימים הנובעת מתוך הדבקות הפנימית של חכמים ברבש"ע
בישראל ובתורה. הגילוי של אותו רוה"ק הוא במחשבות שכליות ולא
בגילוי רוחני בהתבטלות כוחותיו הגופניים כנביאים. ולכן כיון שאותה
רוה"ק לביטוי תכנים עוברת דרך שכל החכם ישנו מקום לטעות ולחזרה
מדבריו הקודמים.