התשובה
יש הסבורים ששיפודים מכיון שהם נוקבים מעבר לעבר נחשבים כחיתוך שו"ע אך יש חולקים עליהם.
לכבוד הרב
הבנתי מהרמ"א יו"ד סימן עג סעיף א שכתב חתוכה לא צריך לחתוך שתי וערב לפני הצלייה, והדין של חיתוך שתי וערב הוא רק בכבד שלם. וזה לשון הרמ"א:
וכל זה בכבד שלימה, אבל כשהיא חתוכה אין צריך כלום (ר ירוחם בתא"ו).
האם שיפודי כבד שעושים על המנגל על האש דינם ככבד חתוכה שלא צריך לחתוך שתי וערב? כלומר אם אני עושה שיפודי כבד על האש אני לא צריך לחתוך כלום?
יש הסבורים ששיפודים מכיון שהם נוקבים מעבר לעבר נחשבים כחיתוך שו"ע אך יש חולקים עליהם.