התשובה
צדדי האיסור ידועים כאמור בסוף קידושין ובסוף סוכה ובסוף הל' לולב
ברמב"ם ןאבן העזר סי' כא ומשנ"ב ובה"ל סי' שלט.
החמור ביותר הוא ריקודים מעורבים אאריהם ישיבה מעורבת לכן כשאי
אפשר למנוע ישיבה מערובת בגלל הרכב האורחים ורקעם של
המחותנים יש לעמוד לפחות בכל התוקף על רקודים מעורבים . פה אין
פשרות.
בימינו נוספה בעיה חמורה נוספת והיא לבושן של נשים (לצערנו גם
בשולי החברה הדתית פושה הנגע של הפרוץ המרובה על העומד...)
לכן בעיית התערובת הוחמרה שבעתיים