התשובה
עתה ודאי שהאשה מותרת לבעלה שהרי ברכו כבר את הברכות בחופה
ולאחריה בשבעת ימי המשתה. ולכתחילה אסור לסמוך על עשרה שאינם
שומרי תורה ומצוות לברכת הנישואין.
שלום
שמעתי שללא שבע הברכות האשה אסורה על בעלה כנדה,וכאן שאלתי:
אם בין המכובדים שברכו את השבע ברכות היה אדם שמתגלח בתער
או שמחלל שבת שלא בפרהסיא או בפרהסיא או אדם שלא מניח
כעת תפילין חוץ ממספר שנים שהניח האם הברכה שהוא ברך
נחשבת בתוך שבע הברכות ,האם יש הבחנה לענין זה בין הנ"ל .
האם יש הבדל בין אשכנזים לספרדים.
תודה.
עתה ודאי שהאשה מותרת לבעלה שהרי ברכו כבר את הברכות בחופה
ולאחריה בשבעת ימי המשתה. ולכתחילה אסור לסמוך על עשרה שאינם
שומרי תורה ומצוות לברכת הנישואין.