התשובה
כתב הגרש"ז אוירבך זצ"ל (שו"ת מנחת שלמה תניינא סי' נד) שיש
שתי הלכות ישיבה בסוכה וקדושת הסוכה, שתי הלכות אלו יכולות
להתקיים זו בלא זו. וע"כ אדם יכול לקבוע שהוא בונה סוכה ויושב
ע"מ שלא תתקדש, וסוכה זו היא כסוכת רועים ונכרים שהסוכה עצמה
אינה מתקדשת. וא"כ אין בעיה של פירוק בחוה"מ. ורק הוא צריך
להתנות על כך קודם הבניה. וכן בעלי רכבים יכולים לצרף את
מכוניותיהם לדפנות סוכה כאשר הם מתנים שהסוכה לא תתקדש. לשבת
בסוכה ולפרקה ולהמשיך בטיול.